maandag 28/11/2016
|
dinsdag 29/11/2016
|
woensdag 30/11/2016
|
donderdag 01/12/2016
|
vrijdag 02/12/2016
|
|||||||||
08.40
|
KRING
|
08.40
-
10.25
|
LBV
|
08.40
|
08.40
|
KRING
|
08.40
|
TURNEN
28
|
|||||
09.00
|
·
Afwerktijd
·
Remediëring
·
Lezen
·
….
|
09.00
|
09.00
|
·
Afwerktijd
·
Remediëring
·
Lezen
·
….
|
09.00
|
||||||||
09.30
-
10.00
|
Instructie
rekenen
(get.kennis
en bewerkingen)
-
<, >, = met sommen / verschillen, meer dan 2 getallen
|
09.30
-
10.00
|
GEEN SCHOOL!!!
|
09.30
-
10.00
|
Instructie
rekenen
(get.kennis
en bewerkingen):
splitsen
van 6-10, op basis van 5
|
09.30
-
10.00
|
Instructie
rekenen
(get.kennis
en bewerkingen)
Instructie
rekenen
(get.kennis
en bewerkingen)
alles
met 6
rekenverhaaltjes
|
||||||
10.00
-
10.25
|
Instructie
taal: auditieve en visuele discriminatie van de ‘h’ van ‘huig’.
|
10.00
-
10.25
|
GEEN SCHOOL!!!
|
10.00
-
10.25
|
Instructie
taal: auditieve en visuele discriminatie van de ‘ui’ uit ‘huig’
Instructie
taal: schrijven van de ‘ui’ van ‘huig’.
|
10.00
-
10.25
|
Instructie
taal: auditieve en visuele discriminatie van de ‘g’ uit ‘huig’.
|
||||||
10.25
|
speeltijd
|
10.25
|
speeltijd
|
10.25
|
speeltijd
|
10.25
|
speeltijd
|
10.25
|
speeltijd
|
||||
10.45
-
11.10
|
Instructie
rekenen
(MMR
of MK)
De
liter: concreet
|
10.45
-
11.15
|
TURNEN
|
10.45
-
11.10
|
GEEN SCHOOL!!!
|
10.45
-
11.10
|
Oefenwerk
4
-
getallen schrijven
-
getallen ordenen
-
sommen kleuren
-
werken met de splitsclowns
-
mandala binnen de lijntjes kleuren
-
wandplaat ‘huig’ maken
-
woorden met de h / de ui /de g / stempelen
|
10.45
-
11.10
|
SCHOOLRAAD
+
KIVA
+
Oefenwerk
afronden
|
||||
11.10
-
11.40
|
Oefenwerk
1
-
getallen schrijven
-
getallen ordenen
-
sommen kleuren
-
werken met de splitsclowns
-
mandala binnen de lijntjes kleuren
-
wandplaat ‘huig’ maken
-
woorden met de h / de ui /de g / stempelen
|
11.20
-
11.50
|
11.10
-
11.40
|
GEEN SCHOOL!!!
|
11.10
-
11.40
|
Oefenwerk
5
-
getallen schrijven
-
getallen ordenen
-
sommen kleuren
-
werken met de splitsclowns
-
mandala binnen de lijntjes kleuren
-
wandplaat ‘huig’ maken
-
woorden met de h / de ui /de g / stempelen
|
11.10
-
11.40
|
||||||
11.40
–
11.50
|
KRING
|
11.40
–
11.50
|
KRING
|
11.40
–
11.50
|
KRING
|
11.40
–
11.50
|
KRING
|
||||||
12.10
|
middagspeeltijd
|
12.10
|
middagspeeltijd
|
12.10
|
middagspeeltijd
|
12.10
|
middagspeeltijd
|
||||||
12.55
-
13.40
|
KLASRAAD
- zoeken van een nieuw
woordje met minstens 2 nieuwe letters: w - ee - j - u -
- Kiva nog eens
bespreken: hoe toepassen in klas?
|
12.55
-
13.35
|
Onderzoek
|
12.55
-
14.30
|
Onderzoek
|
13.05
-
13.20
|
Muzische vorming
|
||||||
13.40
-
13.40
|
Onderzoek
|
13.35
-
14.00
|
13.20
-
14.30
|
||||||||||
13.40
-
14.30
|
14.00
-
14.30
|
Instructie
taal: schrijven van de ‘h’ van ‘huig’.
|
|||||||||||
14.30
|
speeltijd
|
14.30
|
speeltijd
|
14.30
|
speeltijd
|
||||||||
14.45
-
15.15
|
Onderzoek
|
14.45
-
15.15
|
Instructie
rekenen:
tellen
met sprongen
|
14.45
-
15.15
|
Onderzoek
|
||||||||
15.15
-
15.30
|
AFSLUITKRING
|
15.15
-
15.30
|
AFSLUITKRING
|
15.15
-
15.30
|
AFSLUITKRING
|
14.30
-
15.00
|