maandag 5 oktober 2015

Heen- en weermap + brevetmap

Dag ouders,

Tot nu toe gaf ik de heen- en weermap steeds mee op dinsdag. 
Nu we met brevetten gestart zijn, heb ik ondervonden dat het voor mij een meer haalbare kaart is om dit telkens op woensdag mee te geven.

Let op: op woensdag hebben de kinderen het laatste uurtje turnen en komen dan normaal niet naar de klas. De kinderen moeten dan toch nog even langs de klas komen  om hun mapje op te halen. Checken jullie zeker mee dat zij dit doen? Bedankt!

Op woensdag vind je vanaf nu dus in de boekentas de heen- en weermap met daarin het bundeltje met blaadjes van de vorige week, maar ook de brevettenmap met de afgenomen brevetjes van die week + ook de datum van eventuele inhaalbrevetjes.
Oefen thuis ook een keertje op de brevetjes die niet gehaald zijn.

Elke week haal ik ook het bundeltje met blaadjes dat ik vorige keer meegaf er weer uit. Ik hou deze bij in de klas. Soms merk ik dat die bundeltjes er niet meer inzitten. Je mag deze bundels gewoon in de map laten zitten. 

Bedankt!
Annelies