woensdag 7 december 2011

gisteren

Hallo allemaal,

Eerst en vooral mijn excuses dat ik gisteren niet op de info-avond voor de ouders van het tweede leerjaar was maar mijn dochter was heel erg ziek en moest ik bij haar thuis zijn. Ik heb vernomen dat de reacties heel positief waren... Aarzel niet om nog extra uitleg te komen vragen.

Gisteren hebben we een leuke dag gehad. Op de volgende foto's zie je wat we onder andere gedaan hebben....

We maakten woorden, zinnen, ... met de letterkoekjes van de sint. Eva vertelde ons in de kring dat de sint bij haar thuis de weg van haar bed tot aan de cadeautjes had vol gelegd met letterkoekjes. 

Roos en Angel leefden zich uit met de strijkparels. 




Raf tekende een prachtige robot. Deze vlakken/ figuren techniek vloeit nog steeds voort uit de tekentechtniek die Amoun aanbracht. 


Ook zij maakte een zoekschilderij. Dit gaan we zeker gebruiken om onze vlakke figuren te leren. 


Jaan zijn papa was jarig. Samen met Rube maakte hij een hele leuke kaart. 

Voor Milan was het nog niet te laat. Hij maakte nog een gekke schoen om de Sint te verrassen. 

Naar aanleiding van de mededeling van Idun: " ik heb een bureau van mijn oma cadeau gekregen voor mijn verjaardag. Hij was ingepakt! leerden de kinderen Christo kennen. Deze kunstenaar is bekend geraakt door het inpakken van allerlei imposante gebouwen, bruggen,..... 
De kinderen konden hun ogen niet geloven.




Ik heb ook nog enkele mededelingen: 

- Morgen zit de klasfoto in de blauwe map. Indien u deze wenst te nemen moet u hiervoor 2,30 euro meegeven aan uw kind. Indien u deze niet wilt geeft u de foto gewoon mee terug naar school. 

- De klaskrant voor november is in de maak maar door de Romeinse knutselnamiddag en de uitstap naar Tongeren heeft ze wat vertraging opgelopen. 

tot morgen! 

groetjes
karolien