donderdag 6 oktober 2011

bezoek aan het dierenparadijs te Olen

Naar aanleiding van het onderzoek over de slangen en de spin ben ik op zoek gegaan naar een leuke uitstap om deze dieren eens van dichtbij te bekijken. Zo ben ik terecht gekomen in 'het dierenparadijs' te Olen.

We gaan op uitstap op 20 oktober. We vertrekken om 8. 50u. en zullen terug zijn voor het middageten.

Na telefonisch contact weet ik nu dat ze er meer dan 500 soorten slangen hebben, dat er een expert ons uitleg geeft en dat diegene die willen ook een dier mogen vastpakken.  SPANNEND. ( voor mij in ieder geval geen spin : -) )

IK ben dus op zoek naar 5 rijdende ouders die graag mee deze uitstap willen begeleiden. .... Ik hang een blad op het prikbord buiten om jullie in te schrijven.

alvast bedankt.

groetjes
Karolien