Vrijdag gaan we weer zwemmen!
Denken jullie aan de zwemzakjes? Bedankt!
| We doen een hoekenwerk over onze zintuigen! Proeven en raden wat we proeven... |
| Voelen welke voorwerpen er in de zakjes zitten. |
| Ruiken welke dingen er in de geheime potjes zitten... |
![]() |
| Geluidenmemory |
| De verschillen zoeken met onze ogen. |
| Ieuw! Stinkt het, Isabel? :) |
| We kijken nog een filmpje over het gebruik van onze zintuigen. |
| Samen lezen... |
![]() |
| Woorden lezen en daarna maken op de lettermat! |
| Hieperdepiep, Emile! En bedankt voor de overheerlijke wafels! |
| Experimenteren met de stroomkring en welke materialen elektriciteit geleiden. |
| Verderwerken aan de boten voor de zeepkistenrace. |
| Oefenen voor het live tekenen op de talentenshow. |
| Een rustig tussendoortje van Iris: we spelen elkaars spiegel! |
| Tijd voor de talentenshow, georganiseerd door klas Karolien! |
![]() |
| Zenuwen! :) |
![]() |
| Het is Iris' laatste stagedag! We zullen haar missen! |
| Ze heeft een superleuke verrassing bij voor haar laatste dagje: overheerlijke brownies en lekker appel- of sinaasappelsap! |
| We houden een klein feestje voor Iris en we dansen er op los! |